31 Aralık 2014 Çarşamba

NAZIM HIKMETDƏN GÖZƏL AFORIZMLƏR

Dost uğrunda ölmək asan, lakin uğrunda ölünəcək dostu tapmaq çətindir..

Ürəkli bir qadının başı, ürəksiz bir kişinin çiyininə ağır gəlir!

İnsan biriylə yaşlanmalı, Biri üzündən deyil!

Peşman deyiləm yaşadıqlarımdan, öfkəm bəlkə də yaşayamadıqlarımdan..

Eşq, bəzən getməklə qalmaq arasında verdiyin ən böyük döyüşdür. Sevməyənin ağlı, sevənin isə həqiqətən ürəyi qazanar bu döyüşü..

Sevmək, Sevdiyin adamla birlikdə olmaq deyil, unutma! Çünki eşq, onunla yaşamaq deyil, onu yaşamaqdır əslində..

Qadınlarımızın üzü acılarımızın kitabıdır. Acılarımız, ayıblarımız və tökdüyümüz qan qarasabanlar kimi çəkər qadınların üzünü..

Eşqin bu cür sıradan olmadığına inanıram mən. Əvvəl sıradan olanları yaşayacaqsan ki, gerçək olanı anlaya biləsən..

Böyük bir xəyal qırıqlığı yaşayıb mən artıq kimsəni sevmərəm demə! Unutma ki, ən gözəl çiçəklər qəbiristanlıqlarda yetişir..

Yolunu gözləyərkən daha dünən gecə, qaçıram bu gün səndən gizlicə. Qəlbimə baxdım da yaxşıca, anladım ki, sən də hər kəs kimisən!

Gedənin arxasından gələn, gedəni tapacaq mı zənn edirsən?

Bir gün mənsizlik çalar qapını. Mənli günləri düşünər, təsəlli taparsan..Sanma ki, yalanlar içində, mən kimi bir doğru taparsan..

Bəzən əhəmiyyətli olmamalıdır gedəcək olan, ya da gəlməyən. Çünki bəzən, başlamaq lazımdır hər şeyə yenidən..

Qorxma mənə aşiq olmaqdan, ya da çəkib getməkdən. Çünki ürəyimdəki heç bir cəsədi sahibsiz buraxmadım mən..

Artıq nə geri gəlməyini gözlərəm, nə də mən gələrəm. Necəsə mən bir şey itirmədim, sən mənsizliyi seçdin. Qərar sənin..

Hər gələn sevməz və heç bir sevən getməz unutma. Bil ki, Gedən dönürsə sevdiyindən deyil, itirdiyindəndir əslində!

Əfsuslar insanın bildiyini anlada bilməməsi. "Mən" deyib susması, "Sən" deyib ağlaması..

Döyüşə bilərəm, doğru tapdığım, haqlı tapdığım, gözəl tapdığım hər şey üçün, hər kəs üçün, yaşım başım buna mane deyil..

Kəpənək misalıdır eşq, anlamayana ömürü gündəlik, anlayana bir ömürlük!

Nələri alıb aparmadı məndən ayrılıq ?! Kilometrələrlə ümid, tonlarla kədər, daradığım saçlar, sıxtığım əllər və sənə söyləmək istədiyim ən gözəl söz: hələ söyləməmiş olduğum sözdür..

Bəli..Bəlkə ümidim qalmadı gələcəyimdən, ama əsla peşman deyiləm keçmişimdən..

Anlamağa başlayıram, inancımı itirmək bahasına..

Vicdanla birlikdə, şərəf axtarıram mən sevdiklərimdə.. Hər zaman doğru deyil əlbət seçimlərim.. Zaman gəlir, şərəfsizləri "də sevərəm..

İnsan ya heyrandər sənə, ya düşmən. Ya heç yoxsan kimi unudularsan, ya da bir dəqiqə belə çıxmazsan ağıldan.

Ümid minbir ayaqlı, ümid Günəşdə saxlı. Ümid edənlər haqlı, Ümid insanın haqqı..

Necə də pisdir insanın ağlıyla ürəyi arasında çarəsiz qalması. Necə də pisdir ona an qədər yaxın, bir əsr qədər uzaq olması!

Peşman deyiləm! Yalnız qayıt bax arxana, nə üçün, nələrdən imtina etdin? Nələr dayanarkən, sən nəyi seçdin?!

Kimi insan otların kimi insan balıqların növünü bilər mən isə ayrılıqların. Kimi insan əzbərdən sayar ulduzların adını mən həsrətlərin..

Mən həm özümdən bəhs edən şeirlər yazmaq istəyirəm, həm bir tək insana, həm də milyonlara səslənən şeirlər.

Sən mənim sərxoşluğumsan, nə ayıldım, nə ayıla bilirəm, nə də ayılmaq istəyirəm!
Heç bir qorxuya bənzəməz xalqını satanın qorxusu.

Bəlkə mən sənə sevməyi öyrədə bilmərəm, amma sən də mənə, unutmağı öyrətmə.. Bəlkə mən sənə qovuşmağı öyrədə bilmərəm, amma sən də mənə, ayrılığı öyrətmə..

Gəlirəm dedi. Məndən belə qovdum məni. Amma nə o gəldi, nə də qovduğum mən gəldi geri. Sənsizdim bir də mənsiz buraxdın məni..

Əlbət bitəcək günəşə həsrət günlər. Və o zaman qütblərdə yetişən cılız və kiçik bitkilər deyil, günəşin çiçəkləri dolduracaq ürəyini..

Dostluq ağaca bənzər, qurudumu bir daha yaşıllanmaz..

İçimdə ikinci bir insan kimidir səni sevmək səadəti..

Səndə qeyri-mümkünlüyü sevirəm, lakin əsla ümidsizliyi deyil..

Ya ölü ulduzlara aparacağıq həyatı, ya da ölüm enəcək yer üzünə.

Düşmənə inad bir gün daha çox yaşayacaqsan..

Ölüm özündən əvvəl mənə təkliyini göndərdi..

Məsələ əsir düşməkdə deyil, təslim olmamaqda bütün məsələ..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder