31 Aralık 2014 Çarşamba

Güzel sözler

sabret sonu aynı değil söylüyorum dinle rüyalarım her gün aynı olmayacak simdi senden vazgeçsem geriye döneceksin biliyorum hiç bir anlamı yok senin yokluğunda
Gönderen: Gökhan.miniş Eklenme Tarihi: 31/12/2014 Kategori:Şarkı Mesajları

Bırakıp gidiyor musun.. Yine bıraktığın yere değil, gittiğin yere dikkat et Çünkü bıraktığın yerde hala seni bekleyen biri var Ama gittiğin yerde senin, beklediğin gibi birileri var mı... Bilmiyorum..
Gönderen: Sultan TEVGE Eklenme Tarihi: 31/12/2014 Kategori:Duygusal Mesajlar

Aklını kullanan insan kazanır, Hem aklını hemde, uyanıklığını kullanan insan Sadece aklını kullanan insandan daha çok kazanır..
Gönderen: Sultan TEVGE Eklenme Tarihi: 31/12/2014 Kategori:Facebook Sözleri

_Aşk, sevgi, mutluluk.. +Çankırı, çorum, Yozgat gibi 3 Şeytan...
Gönderen: Sultan TEVGE Eklenme Tarihi: 31/12/2014 Kategori:ilginç Sözler

cesaret çelik yelekte değil, çelik yürekte saklıdır
Gönderen: uğur şahin Eklenme Tarihi: 31/12/2014 Kategori:Baba sözler

Herkezi sevebilirdim keşke sevmeye senden başlamasaydım...
Gönderen: sensin Eklenme Tarihi: 31/12/2014 Kategori:Harika sözler

sessizliğe ve sensizliğe alıştım...
Gönderen: sevgılısı Eklenme Tarihi: 31/12/2014 Kategori:Damar sözler

Ne kadar tatlı bakıyosun, gözlerinin içine ŞEKER mi sakladın?
Gönderen: £lif m. Eklenme Tarihi: 31/12/2014 Kategori:Etkileyici Sözler

Ben Sana Bir Söz Verdim Sonsuza Kadar Beklerim.
Gönderen: Büşra Akay Eklenme Tarihi: 31/12/2014 Kategori:Cep Mesajları

Farkında mısın ? Şuan, La İlahe İllallah, Muhammedun Rasulullah. Dedin Ve 1 Sevap Kazandın..
Gönderen: eyyüb batur Eklenme Tarihi: 31/12/2014 Kategori:Dini Sözler

insanları tanıdıkça yanlızlık güzelleşiyor
Gönderen: Mustafa Yalçın Eklenme Tarihi: 31/12/2014 Kategori:Yalnızlık Mesajları

Birgün herkes Galatasaraylı olmasın! Bırakın o şerefte bizde kalsın
Gönderen: dilan ilhan Eklenme Tarihi: 31/12/2014 Kategori:Galatasaray Mesajları

Cozemedim bazilarini uzaktan mi adamlar adamliktan mi uzaklar..
Gönderen: Rümeysa Eklenme Tarihi: 31/12/2014 Kategori:Unutulmaz sözler

ağlıyorum aşkım ağlıyorum elimde bıçak ağlıyorum sanmaki senin için ağlıyorum MuTfAkTa sogann dogruyorum :)
Gönderen: murat Eklenme Tarihi: 31/12/2014 Kategori:Espirili Sözler

bizimkilerde vardı sizinkiler gibi sizinkilerde gidecek bir gün bizimkiler gibii...
Gönderen: besna malçok Eklenme Tarihi: 31/12/2014 Kategori:ölüm sözleri

Tebessüm Sadakadır ; Yolda Geçerken Bile "Tebessüm" Etmek İstediklerim; Sevap Kazanmak İstediklerim VAR. .
Gönderen: Nisa Nur Bozkurt Eklenme Tarihi: 31/12/2014 Kategori:Manalı Sözler

Ben Senin Gülünce Kaybolan Gözlerini Sevdim..!
Gönderen: Ramazan Katılmış Eklenme Tarihi: 31/12/2014 Kategori:Cezbedici sözler

İdam Sehpasında Olsada Bedenim ; Son Kez Bana Bakarken , Koyacak Sana Gülüşlerim . . !
Gönderen: Eyüp Han Nacar Eklenme Tarihi: 31/12/2014 Kategori:Ağır sözler

Kolayca Akmaz Bilirsin Bir Erkeğin Gözyaşları ; Ama Eğer Erkek Ağlıyorsa Asla Sahte Olmaz Gözyaşları...
Gönderen: Mehmet can günay Eklenme Tarihi: 31/12/2014 Kategori:Harbi sözler

yeni geldim adanadan anlamam badanadan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder