1 Ocak 2015 Perşembe

Twitter Sözleri

Üzülmek, yarının sıkıntısından bir şey eksiltmez. Sadece bu günün gücünü tüketir.

Achter deze glimlach, brand een traan van pijn..

Kafayı iyice sıyırın ki dibinde kalmasın, "nimettir".
Sözler Dökemesede Yürektekini..
Gözler Döker, Dökmek istediklerini...
Tilkiyi canından eden parlak postudur, insanı canından eden kahpe dostudur..
Söylemek isteyip de söyleyemediğim çok şey var. Kiminin yüzüne, kiminin gelmişine, geçmişine..

Yürek ay gibidir... Vakt-i gel'ince tutulur !


Üşüdüğümüzde camı kapatmak kadar kolay olsaydı keşke, sevilmediğimizi anladığımızda o kişiye yüreğimizi kapatmak..
Bilirsin hiç beceremem yaşamayı.. Bir damla su olsam gider yine denize atlarım..

Kaç lisan bilirsen bil; terk edilmeyi, yüreğine tercüme edemeyeceksin..
Erkek adam ağlamazmış, anandan doğduğunda kahkahamı atıyordun sen..
Gerçekten seviyorsan eğer uzaklık gözünü korkutmamalı. Çünkü asla unutma; yanındayken bile uzaktı bazıları..

Bu şehrin en tenha yeri. Kalbimdir şimdi..

Adını Sen koyduğum. Bir sıkıntı var içimde..
Çok ustaca oldu gidişin. Ne bir ayak sesi, ne de bir kapı gıcırtısı.. Tüm geçmişimi uyutup gittin!

Kelimeleri Süsleyerek Anlatmaya Gerek Yok !
Gayet Kısa Ve Net;
Ne Yaparsan Yap, Kimseye Yaranamazsın..

Hiç olmazsa hıncımı böyle alırım dedim, yola mağrur uzanan gölgesini çiğnedim..

Yanmak var, yanmak var.
Odun yanınca kül olur, insan yanınca kul olur.

Ağlamak rahatlatır derler, kimse acıttığını düşünmez..
Üzülmek, yarının sıkıntısından bir şey eksiltmez. Sadece bu günün gücünü tüketir.
Tıpkı Nar Gibiyim; Dışım Tek Parça, İçim Paramparça !
Kaybolmuş bir dilin sözcükleri gibi, köksüz bağsız durmayı öğrendim..
‎14 Şubat'ı yalnız geçirmek her sene başkasıyla geçirmekten iyidir...
Ölmek Sorun Değilde, Hani Bir Gün Mezαrımα Gelirsin Yα, Kαlkıp Sarılαmαmαk Koyαr Bαnα...
Kafam cam kırıklarıyla dolu doktor. Bu nedenle beynimin her hareketinde düşüncelerim acıyor anlıyor musun?
Mutlu insanlar; Her şeyin en iyisine sahip olanlar değil, sahip olduklarını kaybetmeyecek kadar çok sevenlerdir...
Üzüntünü büyütmeye çalışma; zaten her üzüntü yeterince büyüktür..
Düstüm kalktim defalarca
bu defa elim kolum tutmuyor..

Mutsuz oldugunu bile bile, mutlu görünemem..
Je moet hard zijn in het leven, want gevoelig zijn geeft alleen maar pijn..

Kimse gülüşlerimi yok edecek kadar büyümedi gözümde...

Ben tek, sen herkes. Bu savaş adil değil..

Hayat'in gerçeklerini tesbih gibi,
Birer birer çekerek ögrendim...

İnsanın da demlenmişi olacak, ortalık sallama kaynıyor!
Yalnızlığa alışmış bir insanı sevmek zordur..

Güven Göz Yaşı Gibidir! Gözden Düştümü Bir Daha Geri Gelmez..
Biz hiçbir gemiyi kaçirmadik; onlar eksik gittiler..

Sevinçlerimi Sakladım Kibrit Kutularına... Üşüdüğümde Yakacağım...


Biri için fedakarlık etmek çok zor değildir, ancak fedakârlığı hakedecek birini bulmak zordur..
Geç kalmış teselli idamdan sonraki affa benzer..
Bir İnsanı Yalanlarla Kazanmak Yerine,
Doğrularla Kaybetmeyi Tercih Ederim..
İnsan olarak doğmak yetmiyor, insan olmaya..
Saatin kaç oldugunu önemsemiyorum artik.
Kalbim ON'da takili kaldi..
Doktor yazısı gibiyim kimse anlamıyor beni..
Mesafeler sevenler için önemsizdir. Çünkü gerçek sevgiyi anlatan tek duygu; özlemektir..

Sessiz değilsin. Büyük bir gürültünün içindesin, duymuyorlar..

Dengin dengini bulmasıdır; en büyük mutluluk bu dünyada..
Bu gece de "SEN" beni düşün, benim uykum var..
Bazen anılara en çok yakışan elbise gözyaşıdır, unutma...
Bedava psikolog bulursam, depresyona girmeyi düşünüyorum..
"Bırakın şu -senin için ölürüm- laflarını, önce kendiniz için yaşamayı öğrenin..."Terazisi olmayan yollara çıktım artık kimseyi tartmıyorum yakışanı yanım'a yakışmayanı YOLLARA BIRAKIYORUM..

Dudağımı yememek için ruj, tırnağımı yememek için oje sürüyorum; ama hala kafayı yememek için bir şey bulabilmiş değilim..
Wibra gibisin, milletin sana olan ilgisi tamamen ucuzluğundan..
Ne insanlar tanıdım hey... Hep hikaye dram çıktı... Kimi sandımsa ağır bir şey, onlarda gram çıktı..!
Dudaklarımı kanatırcasına ısırıyorum günlerdir. Her sözcük dilimin ucunda küfre dönüyor çünkü.

En uzak mesafe iki kafa arasındaki mesafedir, birbirini anlamayan..

Şuurunu kaybetmiş bütün aşklar. Yan yana olsan bile, hepsi kilometreden kilometreye...

İnançlı insanlarız biz, inanıyoruz herkese..

Gerektiğinde, gereksiz insanları hayatından çıkaramazsan; çok gereksiz bir zamanda sevdiğin insanlarla arana girebilirler..

Uğrunda fedakarlık yapamayacağın kimseyi, yüreğinde taşıyıp da boşuna yük etme kendine..
Gözyaşının %1'i sudur, %99'u duygudur..

Her kalbe hüzün, her göze yaş nasip olmaz..

Asgari ücret gibiyim, kimse benimle geçinemiyor..
Kırılacak 206 tane kemiğiniz varken, aptalın biri gelir kalbinizi kırar..

Mutluluğu uzakta aramayın, işaret ve orta parmağınızın arasında baş parmak rolü yapıyor..

Kimi insan vardır yokluğunda yeri dolmaz, kimi insan vardır varlığıda belli olmaz..

Biz sevdik mi 'Profilinde ilişkisi var' yazmaz.. 'Dünya'yla ilişkisi yok' yazar...

Sen nasıl bir yangındın ki; bütün duygularım kül oldu...

Kendimi yabancı 1 şarkı gibi hissediyorum,
Dinleyenim çok, anlayanım az!

Ayrılıklar öldürmez, gerçekler öldürür..

Mutsuz olduğum kadar mutlu ol..
Hayat, tutuklu kaldığım bi cezaevi..

Kimse senin dalgalarla nasıl boğuştuğuna bakmaz; gemiyi limana getirip getirmediğine bakar..

En kusursuz cinayet, yasama sevincini öldürmektir..

Bir düsmani affetmek, bir dostu affetmekten daha kolaydir..

Yola çıktıklarını, yolda bulduklarına değişirsen,
HEM yolunu kaybedersin, HEM dostunu..

Büyük büyük savaşlardan çıkıp,
kendi evime dönmeye benzer sana gülümsemek…

Mutlu olmak istiyorsan gururu birak, gönülleri almaya bak...

KENDİN OL, çünkü hayat başkası olmak için çok kısa..

Giderek terbiyesizleşiyorsan, hayatın ne mal olduğunu anlıyorsun demektir..

Arsız güçlü olunca, haklı suçlu olurmuş..

Biz Ölenlerden Ögrendik, Gidenlerin Bir Daha Dönmeyecegini..

Seni düşünürken içim geçmiş, seni severken de ömrüm..

Ben gülüşüne öldüm, o ölüşüme güldü farklıydık işte...

Keşke kendini bırakıp gidebilse insan. Ama olmuyor...

Saatler 'herşey için çok geçi' gösteriyor şimdi..

Sen benim gözümde gittigin kadarsin..

Bu gidişin bende bitirdi çok şeyi..

Hayat tesbih gibidir, bazen çekmek, bazen sallamak gerekir...

Yapacak bir şeyim yoktu, ben de yaşıyormuş gibi yaptım..

Seytanda Yok Bu Lanet Bazi Insanlarin Kalbinde Oldugu Kadar..

Bu aralar susup sessiz kalma hakkıma çullanıyorum..

Dilinin küstüğüne kalbin saatlerce konuşur bazen...

Her iç çekiş insanın yitirdiği bir yudum yaşamdır...

Ömrüm, parmak uçlarımda eriyen bir kar tanesi...

Ücretsiz olmasına rağmen sevmeyi beceremeyen insanlar var..

Bir şey söyle bana, sözü aşsın öze değsin. Bir şey söyle "yanındayım" gibi mesela?

Ben dündüm, yarınımdan habersiz. Ben bugünüm, dünümden şikayetsiz. Ve ben yarınım, yarınlar hep kifayetsiz...

Bir yalan eksik, bir yalan fazla, nasıl olsa döner dünya..

Yaprak döker bir yanımız... Bir yanımız bahar bahçe!

Öyle yalnızlık ki benimkisi; dışı sükût, içi ise kıyamet..

Ne kadar kalbin kirilirsa, o kadar kalpsiz olursun..

İnsanlarda fotoğraf gibi;
Ne kadar büyütürsen o kadar düşüyor kalitesi..

Bazı yaralar vardır ki, kapanmış olsalar bile dokununca sızlar..
Baktim sevecek kimse yok, bende yalnizligi sevdim..

Şu kaliteli insan rolleriniz yok mu; "bitiyorum'..

Kalp herkeste var, yürek başka bir şey...

Kolay anlatiliyor acilar,
kolay yaziliyor,
Kolay yasanmiyor oysa...

Her şeyi içine atarsında kendini atacak bir yer bulamazsın...

Ben bugün
Dünümde kalan
Her seyden vazgeçtim..
Kendini öldüren bi akrebim ben..
Her şey yolunda. Mükemmel bir hayatım yok. Sadece yaşıyorum..
Kalbimin üzerinde "ihtiyaç halinde kırınız" mı yazıyor acaba?
Kader konusunca insan susarmis...
Meşgulmüş şimdi, yalnız kalınca sevecekmiş..
Dilin aşkı yorumlaması güzeldir ama, dile gelmeyen aşk daha güzeldir..
Duvarı nem, insanı gam yıkar..
Gurbetti zor olan, hayat güzeldi aslında...
Beraber gülmeyi özlediğim, ama affedemediğim insanlar var..
Keşke insanlarda da "sessize al" seçeneği olsa..
Sevdiğin insanın senden uzaklaşmasını izlemek çok kötü..
Tıka basa dolusun ve ağlayamıyorsun...
İyiki varsın dediklerimden kimse kalmadı..
Seni önceden abuk subuk sevmişler. Benimkisi ağır geldi..
Sıkı sarıl yokluğuma. Bakarsın kimsen kalmayabilir..
Hadi; neyin varsa bırak, çok uzaklara gidelim..
Uzun satırlar yazacak kadar gücüm yok "canım yanıyor" sadece..
Cenneti yaşattığım herkese, cehennemide yaşatmasını bilirim..
Gel sen benim herkesim ol! Hiç kimsem çok zaten..
Kurduğum hayallerin malzemesindende çalmam ama hep yıkılır..
Sigaramin dumani gibisin, anlik mutluluk gerisi yalan..
Vardır elbet herkesin geceleri ''gizli gizli'' özlediği biri..
M U T L U L U K mu? Evet adını duymuştum.. (:

Ağladığım yalandır elbet aynı güldüğüm kadar..
Bir şey fark ettim; varlığına çok alışmışım..
Ben herkesten uyandımda bir sende baygın kaldım..
Fotokopiden çıkan sayfaların sıcaklığını veremeyen insanlar var.
Hiç kimseyi, yalan söylediğini anlayacak kadar tanımak istemiyorum..
Ayrıldıktan sonra ''dost kalalım'' düşüncesi şey gibi biraz; adam öldü ama gömmeyelim, dursun.
Arkamdan konuşmayın zira götüm size cevap vermez..
Zengin olursam yapacağım ilk iş, sabah işe giderken geç kalıp kahvaltıdaki meyve suyundan bir yudum içip evden aceleyle çıkmak olacak..
Şiirlerimin her bir satırı gözlerinden alıntı..
Gerçeklerle acıtmak, yalanlarla oyalamaktan iyidir..
Seni önceden abuk sabuk sevmişler. Benimki ağır geldi..
Besmelesiz başladım diye mi doyamıyorum seni sevmeye..
Mavi göz severmisin? + Hayır.  - Neden? + Seninkiler kahverengi..
En çirkin dekolte aramızın açık olmasıdır..
‎Ekimli, kasımlı değil de; aralık'sız sevmek istiyorum..
Ne bu alınganlık herkesi üzerine "alıyorsun" ?
Kendine küsmek; sessiz bir intihar biçimidir..

Hayatım şeytanla meleğin derbisi..

Mutluluğu sende bulan senindir gerisi misafir..

Mutlu etmeyeceksen, meşgul de etmeyeceksin..


Sen şimdi gittin ya, ölenle ölesi geliyor insanın..
Çok fotojenik bir 'acı' çekiyorum gülümse..
Sevdim. Her gördüğüm yüzde senden bir iz arayacak kadar!
Haketmeyenlere verdiğim değerin KDV'sini ödemekteyim!

Artık aklıma gelme, yanım daha müsait...
Yetişir yine yarına derdin yenisi..
Peki dersin bazen inandığın için değil, tükendiğin için..
Sen olmasan soğuk daha da soğuk..

"Neyin var" anlat diyorlar, anlatıyorsun "boşver" diyorlar..
Kefen giymiş bir şehrin, nefes kesen yalnızlığındayım..
O kadar uzun zaman oldu ki sen gideli. Bir iki dakika kadar..

Güz değil bahardık biz, gün gelip sarardık hep..
Ayrılığa gebeydi ilişkimiz; baksana dokuz ay bile sürmedi..
Ölürsem neye gam yerim ki en çok? Bi daha küfredemeyeceğime..

Bazen hayata dönüp, nerde gülecektik diyesim geliyor..
Tüm olumsuzlukları dünde bırakıp, yarına uyanmak ümidi ile uyur insan..

İnsanlar seni kullanamayınca; "çok değiştin" derler..

Değer taşıyan tek bir hikaye vardır; o da bedelini sizin ödediğinizdir..

Benim için güven çok önemli, fazla önemli, sevmekten önemli, kısaca her şeyden önemli..

Umut oldukça her yeni gün, yeni bir başlangıçtır..
İnsan, en çok ağlarken insandır..
Utandığımı sandılar, oysa ben onlara bakmaktan nefret ediyordum..
Yalnız olduğunuzu en çok ‘yalnız değilsin’ dediklerinde hissedersiniz..

Biraz ekmek, biraz su, biraz da sen. Ötesi can sağlığı..

Hayır ağlamıyorum. Sadece yüzüme tükürüyor gözlerim..

Teyze anne yarısı, amca baba yarısı, sevgili gece yarısıdır..

Yoksun bugün! Dün olduğu gibi, yarın olacağı gibi..
Benden nefret etmek bi ibadettir.. (Kara Melek)

İnsanlara hak etmediği değeri vermek konusunda dünya markasıyım..

Küfür dolu gözlerle baktığım insanlar var..
Sevilmek umuduyla sevmek insanidir. Fakat sevmek için sevmek,
meleklere özgüdür!
Anlamayanlar için dilimi, vefasızlar için yüreğimi yordum!
Senin inanmadığın o sevgiye ben binlerce kez gözyaşı döktüm..
Sev ama mevsimlik olmasın! Yazın açıp, kışın solmasın..

Mevzu tam bildiğiniz gibi. Şehir kalabalık, insanlar yalnız..
Kötü biri olduğumu söyleyenlerin hepsi. Sahip olduğum iyi niyetlerimin katilleriydi..
Birgün; benden şikayet ettiğin ne varsa özleyeceksin..
Hayal kurmayı seviyorum, çünkü orada her şey yolunda..
Ne çok yakışır bize beraber ölmek! Bunu bir düşünsene..
Başımı dayayacağım omuza mayın döşemişler..
Yorulduğum sen değilsin kendi yok oluşlarım..
İçimdeki ben hâlâ sen krizlerinde..
İskeletler diyarında bir et parçasıyım..
Vebalı bir hücre gibi vücuduma giriyor 'buz' soğuğu duygular..
Bedelini Yüreğimle Ödediğim En Masum Günahımdın..

Zindan gibi gözükür mezar, oysa ruh özgürlüğe kavuşur..

Kendimi sana bırakıp gidesim var..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder