1 Ocak 2015 Perşembe

Güldüren Sözler

Kafasında güneş gözlüğü, kazak sırtında gezen erkekleri,
belediyeyi arayıp zehirlemelerini rica etttim..
Akıllı telefon kullanıp, gerizekalı birinden mesaj beklemek nasıl bir ironidir..
Kızlar, Adriana Lima aldatılmış!
Hayır sen daha sevgilinden ne bekliyorsun o tiple, çay koyunda içelim..
Bugün de kahvaltı sofrasında portakal suyundan aceleyle bi yudum alıp
camlı holdingime yolculuk yapamadım..

Askerliğin 12 aya düştüğünü duyan kadın,
Askere gitmek istiyor. Kadın milleti abi indirime dayanamıyor..
 

Canım ben yatıyorum diyen arkadaşıma 'nur içinde yat' diye mesaj attım,
iki gündür sesi çıkmıyor. Bu kadar mı rahat uyunur yav..

+18 film izliyecem ama, 17 kişi eksik. Gelirmisiniz?
 

Türk kadının yaza giriş duası:
- Diyet ettim ALLAH rızası için 10 kilo vermeye.. 

Çalışma masamın sadece adı çalışma masası.
Sağdan baksam bir yemek masası,
soldan baksam bir bilgisayar masası,
önden baksam Ümraniye belediye çöplüğü..

Kadınların akıllı adam aramalarına anlam veremiyorum.Zaten deli edeceksin, neyin peşindesin..

+ Aşkım bana retricasız fotoğrafını atar mısın.
- Al aşkım. Muhittin abi sen misin nan?

Kızın poposu olmuş 102 ekran HD televizyon. Hâlâ "bni anlmysn" diyor ya.
Hakkaten anlamıyorum o popo nasıl o hale geldi canısı..
Başım ağrıyor deyip, dünyaya kıçımı dönüp yatasım var..
Sevgili sivrisinek, geceleri beraber uyumayı hayal ettiğim kişi sen değilsin lütfen gidermisin..
Kedi olsam, 9 canım da sıkılırdı..

Sivrisineklere seni anlattım, oturmuş raid içiyolar..
Telefonu şarjdan çekince, sanki sevenleri ayırmışım gibi hissediyorum..
- Çinliler fotoğraf çekildikten sonra;
+ hangisi benim?
Erkek dediğin Ağrı dağın eteğine bile karışacak..
Kız eyeliner çekeyim derken firavun olmuş..

2 gecedir yıldız kayıyor sanıp dilek tutuyordum,
meğer 5'ci kattan komşu sigara atıyormuş..
Moralim bozukken başlıyorum şarkı söylemeye, hemen bi gülme geliyor.
Çünkü bir bakıyorum sesim moralimden daha kötü..
Şimdi uyuyayım, yarın otobüste, yolda, dağda, taşta çalışırım artık sınava..

Bende kar yağıyor sandım,
meğersem kardeşim ağzında pilav varken hapşurmuş..
Kardeşim sen inşaat mühendisliği okuyordun,
bazen duvarlar üstüme üstüme geliyor. Neden oluyor o?
Sofrada babam "neyin var evlat, yemeğine hiç dokunmadın" dedi.
"Hiç" dedim, iyi o zaman deyip benim yemeği de yedi. Filmlerde böyle değil..
Evrene gönderdiğim mesajların hepsi Kenan Evren'e gidiyor sanırım,
darbe üstüne darbe yiyorum lan..
Son şişmanlık neye yarar, herkesin göbeği var, diyete kadar..


- Anne ben geç kalacam.
- Tamam geç kalma.

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder