1 Ocak 2015 Perşembe

Karışık Sözler

Zindanlar Karanlık Olsada Umutlar Her Zaman Aydınlıktır. Hayat Ne Kadar Acımasız Olsada Acıyı Unutturan Sevdiklerinin Varlığıdır.

Bana okuduğum kitapların en güzelinin hangisi olduğunu sorarsanız söyleyeyim; Annemdir..


Sinirlerim çok saygılıdır benim. Bazılarını görünce hemen ayağa kalkarlar..
Hayattaki en değerli ''MANA'' yı arayanlar, Bu "MANA''yı tersten okusalar !
Uzun bir sms karşılığı olarak "ok" cevabı almak bir odunla mesajlaşıldığının göstergesidir!
Zaman her şeye ilaçsa fazlası intihara girmezmi?

Kan grubum bile negatif, neyin tribindeysem..


Bilgisayar önce masaüstüne, sonra dizüstüne, daha sonra cebimize girdi. Eğer böyle devam ederse gireceği yerin düşüncesi ürkütüyor beni..

Benimle sorun yaşıyorsan, SORUN yaz, boşluk bırak o boşluktan kendini bırak, bak bakalım sorun falan kalıyormu..


Kanka Unutamayacağım, Sanki Her Nefes Alışımda Onu Hissediyorum..
- Boşver Kanka Sümüktür O xD

Hiç Bir Bayan Dolabını Açtığında "Ay Ne Kadar Çok Giyecek Elbisem Varmış" Demez xD
Komşuya Loto'dan Büyük İkramiye Vurmuş, Gülmekten Yarıldım. Ne Demişler, Gülme Komşuna Gelir Başına. Oturdum Bekliyorum xD
Eğer bir kadın ağlıyorsa yanına yaklaş, saçlarını okşa, gözlerine bak ve de ki; "Mangoda %70 indirim varmış." xD
‎'Hiç param yok' dediği halde cüzdanını karıştırdığını gördüğümüz zaman servet çıkan canlıya ANNE denir xD
Konuşup konuşup muhabbetin sonu geldikten sonra, 'aman boşver dedikodu yapmış olmayalım' diyen kadın, Türk kadınıdır xD
Sürekli salatalık maskesi yapan insanlar size sesleniyorum, Allahın vermediği güzelliği hıyardan beklemeyin! xD
"Ben hiç küfür etmem" diyen kız arkadaşıma "çok kilo almışsın" dedim, sülalemi götürüp getirdi.. xD
‎"Bitti" dedi " hayır pireydi " dedim. Sarıldık ağladık xD

Sana kemik değil; Aşk verdim. Şimdi itlik yapmanın alemi yok..
Gitme diyorsam gitme!
Kadının huyu para yokken.. erkeğin huyu para çokken anlaşılırmış!
GERÇEK DOST, hatalardan dolayı dostluğu bitiren değil dostluğun hatırına HATALARI BİTİRENDİR!
Her zaman doğruyu söyle; ne dediğini hatırlamak zorunda kalmazsın.
Kiz deyipte geçmeyin! Bizde 3 harfliyiz, bizde çarpariz..

AŞK Aleminden Yüreğe Düşen Acıya Bismillah..
Erkeklerin doğuştan bildiği an dil.. İLGİSİZCE !
Aslını Göstermeyecek Kadar İYİ TAKLİT Yapan İNSAN; Mesleği Ne Olursa Olsun, En PROFESYONEL KARAKTERSİZDİR.

Moralimi ALT ÜST Eden Kişileri Bazen Kağıttan Uçak Yapıp, Pencereden Uğurlayıp, Arkalarından EL Sallamak İstiyorum..

Ben az konuşurum, sen çok anla..
Dile kolay, kalbe zor söylemesi..

Dünya umrumda degilki, havlayan köpekler umrumda olsun..
Zira herkes mutlu kendini kandirirken..Yasadigin sürece ölümsüzdür acilarin..Her an kirilmaya hazir bir biblo gibiyim kösemde..Sensizlik esiyor ve üsüyorum..

Kalbin kemiği yok diye kırılmaz mı sandın?

Kirilan hayallerim mi batti eline?


Susmayin biliyorum ben bir yalan dünyada gürültülü yasadim, sessizce ölüyorum..
Çok kirginim uyusam geçer mi?
Kaç aci birden imtihan etti beni..Boynumdaki ipi sana veriyorum hadi beni hayata bagla..Sözlerimi hazmedemeyenler hepinize benden 'Activia'..Beddua bile etmiyorum sana çünkü isabet etmez o iki yüzlü suratina..
El degmemis intiharlarim var benim..

Seni acilarimin içinde canim gibi sakliyorum..

Üç kurusluk hevesimdi rezil yüzünü görmek..
Denizi içerken maviler takildi bogazima, karaya vuran balik gibi çirpiniyorum..
Duydugum anlik nefretlerin arasina sevgi parçalari gizlenmis sanki..
Iyilige dair ne varsa satmis insanoglu seytana..
Mezarliklar vazgeçilmezlerle dolu..

Ben benden nefret ettim sen giderken..
Agzim açik düsmüs cesedimi gördüm..
Ben acilarimla dostluk kurdum..
SINIRSIZ çiziklerin arasindan yüregimden kanamayan yer var mi anne?Patakla ruhumun karamsar çocuklarini al ellerinden sekerli elmalarini..
Seni özümün gizinde sakliyorum..
Dost dediğin mαtemαtikse olmαlı, Sevinci Çαrpmαlı, Üzüntüyü Bölmeli, Geçmişi Çıkαrtmαlı, yαrını Toplαmαlı..
MSN gibisin sevgili:
ilk bakışta UYGUN,
üstüne düşünce MEŞGUL,
arayıp sorunca DIŞARDA,
iş ciddiye binince ÇEVRİMDIŞI =)

Google: Ben herseye sahibim.
Facebook: Ben herkesi tanıyorum.
Internet: Ben olmasam bi hiçsiniz.
Elektrik: Hadi Leynnn!
‎- Ayrılalım mı?
+ Evet
- Gülüşlerin sahteydi, peki ya gözlerin?
+ Lensti by
gerizekali xd

İnsanlar için en güzel hediye, Hiçbir masrafa ihtiyaç göstermeyen tatlı bir gülümseyiştir..

Hayatta en erken kaybettiğimiz ve eksiğini en çok duyduğumuz şeydir "Güven"

Hayatta iki şeyden korkarım, bir Allah’tan bir de Allah’tan korkmayandan..! 

İyi Geçinmek İki Kişinin Kusursuz Olmasıyla Değil, Birbirlerinin Kusurlarını Hoş Görmesiyle Olur..

Yakınlık, Uzaklıktan Daha Sıkıntılıdır. Çünkü Her Yakınlıkta Kaybetme Korkusu, Uzaklıkta İse Kavuşma Ümidi Vardır..

Şöyle Canımı Sıkanlara TEKME TOKAT DALIP, sonra da AH PARDON DALMIŞIM Diyesim var xD

Dünya; kötülük yapanlar değil, seyirci kalıp hiçbir şey yapmayanlar yüzünden tehlikeli bir yerdir..

Bırak Seni Kim ''NASIL'' Bilirse Bilsin!.. Yüreğince ''İNSAN OL'' Ve İnsan Olabilmenin Erdemini ''YÜREĞİNDE'' Yaşa!

8 yaşındaki çocukların Facebook, Twitter, iPhone ve iPodu var. Ben 8 yaşındayken benim boyama kitabım, pastel boyalarım ve hayal gücüm vardı.

Kişiye göre davranacaksın, küçükle küçük olacaksın hatta.
Ama seviyesizin seviyesine inecek kadar düşmeyeceksin HAYATTA.. 

Denildiği kadar okumayan bir toplum değiliz aslında; Erkekler bildiğini okurken, kadınlar da onların canına okuyor (:
Dikkat edin kadınlar cin gibidir: Yeri geldimi tapar, yeri geldimi çarpar!
Sana bir iyi bir de kötü haberim var. İyi haber; henüz ölmedik, Kötü haber; hala yaşıyoruz.. (:
Milletin torunları senin yaşında neler yapıyor diyen babaannemi Eurovision'a yolluyorum şu an.

Annen nerdesin diye sorduğundα 2 dk'yα geliyorum deyip 1 sααt sonrα gelirsen, o dα sαbαhlαrı sααt 6'dα "hαdi kαlk, sααt 8 oldu'' der. Der yαni..

SÖYLE HAYATINDA KAÇ KATI KURAL VAR?
HARBİ DELİKANLI'NIN KALBİN'DE OLMAZ ''KUMALAR''

Hayat Seni Öyle Bir Noktaya Getirir ki; Kendini Sevdiklerinle Savaşırken, Nefret Ettiklerinle Selamlaşırken Bulursun..
Dünyada ki tek sorun aşkmış gibi davranmaktan vazgeçin.
Bize her yer Kayseri değil, çünkü her yer Kayseri kadar güzel değil..

Güzellik salonuna girip, 'Zorla Güzellik Olmaz' Diyip dayak yiyesim var..
Yaşarken "beyin ölümleri gerçekleşmiş" insanlar var..
Daha çorabımın tekini bulamazken kalkmışım ruh eşimi arıyorum... Bugün yine çok hayalperestim.
Yolda yürürken bir kıza "Tipe bak" dedim. "Ben de en azından bakılıcak tip var, sende o da yok" dedi. Halen şoktayım..

Otobüste Boş Koltuğa Tam Oturacakken Şöförün Aniden Gaza Bastığı Anda Beni Görseler, Sonbaharda Savrulan Yapraklar Kendilerinden Utanırdı..

Çok yükseğe çıkamam bende yükseklik korkusu var.
Ve kimseyi yarı yolda bırakamam
bende 'alçaklık korkusu' var...

Hep 'Allah rahatlık versin' derler.. Allah rahatlık veriyor da;
Kulları sıkıntı yaratıyor işte..

Belkilerin ardına sığınarak geldim ve keşkelerle devam ediyorum, ben hala o çocuğum, her konuşanı insan sanıyorum..

Batarya zayıf, batarya zayıf, batarya zayıf diyen cep telefonu; bu uyarıyı her saniye göstermeye yetecek kadar şarjın var ama..

Çok gezen mi bilir, çok okuyan mı?
+ Bence çok kazık yiyen bilir..

Kar güzeldir, güvendiğin dağlara yağmadığı sürece...

Kimse sormasın bana; ''Nasılsın diye'' ?
Filistin gibiyim işte,
Bir yanım işgalde öte yanım direnişte..

Ey Israil! Sabrediyorsak Kuran-i Kerimde yok olacagin mujdelendigindendir...

Şimdi mutluluk nedir dye sorsan; Filistin'deki çocuğun sabah kalktığın da anne-baba'sini sağ bulmasıdır derim..

Suriye için susup sadece Gazze için ses çıkaranlara şunu söylemek istiyorum: Suriyeli çocukların kanı Gazzeli çocukların kanından daha değersiz değildir..

Yumuşak bir yürek taşıyorum;
kanatları yolunmuş bir kelebeğe ağlayacak kadar..

Hiçbir insan öylesine girmiyor hayatımıza;
kimileri ceza, kimileri bela, kimileri imtihan, kimileri ise armağan...
Açık sözlü olmak iyidir iyi, en kötü ihtimalle sonradan kaybedeceklerini en başta kaybedersin..
Neymiş efendim, gençlerin çoğu banyoya ve tuvalete bile telefonla giriyormuş. Ben şimdi ona cevap yazardım da şampuan bulaşmasın..

Biz küçükken dayak yeyince aglayan degil, aglayınca dayak yiyen nesildik..
Bu moral denen şey Çin malı olabilir mi?
Bu kadar çok bozulmasının başka bir açıklaması olamaz..

Sonuçta hepimiz GTA oyununda ambulansla 1 kişiyi kurtarayım derken 10 kişiyi ezerek öldüren çocuklardık..

Fakirlik, saç traşı olduktan sonra "abi yıkama, eve gidince banyo yapıcam" demektir..

Affetmek kolaydır asıl mesele aynı kişiye bir daha güvenebilmektir..

Kaderimiz deniz, kederimiz deniz bizim anlardım, her fırtına kopuşunda. İçin için ağlardık, için için kanardık tuz beyazı martılarla...

Sinavdan çikinca 80, arkadaslarla konusunca 50, sorulari cevaplayinca 30, arbada 5 evde 15 .D

Eller günahkar diller günahkar. Sanki diger organlar namazinda niyazinda.. .D

Çünkü yaşadığın her acı; bir başkasına göre
"Takma kafana geçer"

Bazilarinin gerçek hayatta tek dini faaliyeti gusül abdesti almakken, facebookda imam taklidi yapmasi çok ironik..

Temiz yürekli insanlar hiç bir zaman rahat hayat yaşayamazlar. .
Çünkü kendilerini başkalarının mutluluğu için feda ederler.

Sinirden gülüyoruz, sevinçten ağlıyoruz; Reaksiyon fakiri miyiz neyiz anlamadım ki...

Olduğum gibi kim görebilir beni. Ne rengim var benim, ne nişanım. Benim de bildiğim sırlar var diyeceksin ama. Hem o sırlarım ben, hem de o sırları saklayanım. Bu gönül ne vakit durulacak bilmem. Ama şu anda hiç kımıldamadan duran da benim. Yürüyüp giden de ben. Ben bir denizim, kendi varlığı içinde taşan. Uçsuz bucaksız, alabildiğine geniş, kıyısız, hür bir deniz...

Sadece şefkat iyileştiricidir,
Çünkü insanın içindeki tüm hastalıklar sevginin eksikliğinden kaynaklanır! (Osho)

Benim denizimde 'Martı' olmayanın,
Kimin çöplüğünde 'Karga' olduğu beni ilgilendirmez...

Pahalı parfümleri bir yana bırakın, insan güven kokmalı...

"Birisi konuşmasına başlarken ''DURUM SANDIĞIN GİBİ DEĞİL'' ifadesi kullanıyorsa; durum tam da sandığınız gibidir."

Düşünceler insanın canını acıtmıyor, biraz sersemletiyor o kadar, şiddet değil, süreklilik insanı yıkıyor..

15 yaşındaki bir kız: 'ekleme kocam kızıyor' yazmış. 9 ay sonra da 'dürtme bebek uyuyor' yazarsa şaşırmam .d

Ağzına sarı tuvalet terliğiyle vurmak istediğim insanlar var.. .d

Bunca boş konuşan insanın arasında dilsiz olmak engel değil, devrimdir..

Sıradaki Mutluluğum ve gülüşüm
bir köşede SİNSİ SİNSİ
Mutsuz olmamı ve üzülmemi
bekleyenlere gelsin..

Biz banyoya girince yıkanıyoruz, Rihanna banyoya girince klip çekiyor. Ne garip karı ya..

Pardon, aşkı nerede bulabilirim? - Şu köşeyi dön, ana avrat dümdüz git, orada kime sorsan gösterirler..

Teyzemin kocasına, babam ‘bacanak’, dayım ‘enişte’, dedem ‘damat’, kuzenim ‘baba’ diyo. Hiç güvenmiyorum o adama, ne olduğu belli değil..

Doktor iğneden çok korkuyorum, şurup midemi bulandırıyor, hapı da yutamıyorum.
- Muska mı yazayım .d

Araplarda paranın neden fazla olduğunu 'arap' kelimesini tersten okuyunca anlıyoruz .d 

Hayatımızda ki, DOST GÖRÜNÜMLÜ "Farelerden" KURTULMAK İÇİN, Arada Bir "Gemi Batıyor" Diye Bağırmak Lazım.. xD

3 çeşit sandık vardır... Çeyiz sandığımız.... Adam sandığımız... Birde söz verip te tutar sandığımız!

Toplasam da bir araya gelmez benim iki yaka... Allah bana sabır vermemiş, sana zeka...

Annelere göre su bardakları 3'e ayrılır: Günlük su bardakları, misafirlere özel su bardakları, dokunulmazlığı olan vitrindeki su bardakları.. xD

''Beni çok kırdın!'' diye çekişiyor bazıları...
Vallahi ben kimseyi kırmadım! Onlar çatlaktı zaten.. xD

Bir erkeğin ne kadar tehlikeli olduğunu görmek için maç izlerken kanalı değiştirmek yeterli..

Türk olmak, kına gecesinde kızı salya sümük ağlatıp
2 dk sonra hiçbir şey olmamış gibi göbek atmaktır.. xD

Karısına aldığı çiçeği, komşular görmesin diye, poşete koyan canlıya TÜRK ERKEĞİ denir. xD

Gidenin arkasından beddua etmeyin sakın!
Üç küfür, bir Tükür, Gittiği içinde çok Şükür demeniz yeterli..

Değmeyen birine dönüp bakmam ben. Adamsa NOTUNU, hayvansa OTUNU verir giderim..

Bir an bekle, arkana dön ve unuttuklarını anımsa. Kaybettiysen ara, kırdıysan af dile, kırıldıysan affet: Çünkü hayat çok kısa..

Bugün yine pencereden baktım babam spor araba almamış evlatmiyim mutfaktaki sarı bezmi belli değil.. xD

Yatakta ders çalışamıyorum, masada çalışamıyorum, yerde çalışamıyorum. Rahat çalışabileceğim bir yer bulsunlar söz çalışacam.. xD

Tek bir erkeğin peşinde koşarım ben, o da 'oğlum' yürümeyi öğrenirken düşmesin diye..

Hani bütün gün hocayı kimse görmemiştir, ders boş diye sevinirsin ve o anda hoca sınıfa girer ya. Daha fazla devam edemicem.. xD
Sevgilisine oje süren erkek romantik değil, ipnedir!
Sabah namazına giderken iki tane köpek kovaladı beni, erkekliğin onda dokuzu kaçmaktır dedim başladım koşmaya. Bizim imam görmüş beni koşarken, bak mümin dediğin böyle olur demiş. Camiye koşarak geliyor.. xD
Tamam bazıları horluyor ama bazıları var ki horlama değil, ulusa sesleniş yapıyor sanki. xD
Bir silgi doğada 300 yılda kaybolur, bizim sınıfta 10 dk'da kayboluyor.. xD
CADI diyorlar demesinede, SÜPÜRGEMİZİN sapının hayatımıza giren ODUNLARDAN yapıldığını düşünemiyorlar mı ne.. xD
İyiler her zaman kazanır değil, iyiler her zaman kazıklanır, o sözün doğrusu.. (:
Sonbaharın HÜZNÜNÜ, Kışın SOĞUĞUNU Atlattık; Sıra Geldi
BAHAR YORGUNLUĞUNA, Ardından da Ver Elini; YAZ BAYGINLIĞI..
Hayat Böyledir İşte, Sana HASTAYIM Diyenler..
Ertesi Gün TABURCU Olur... (:
Ah ah keşke benim de bir HİRA'm olsa... Yüreğim ezik… Tıpkı Gazze gibi eziğim, Gazze gibi solgun, Gazze gibi bitkin, Gazze gibi yorgun..
Türkiye’de son 3 ayda 40 milyar sms atilmis. Nereye gidiyor lan bu smsler? bana 4 tane bile gelmedi. Yaziklar olsun size!
İkimizde seviyoruz bal gibi, pardon sadece ben seviyorum mal gibi..
Komşularım dinlediğim müzikleri o kadar seviyorlar ki her seferinde duvara vurarak ritm tutuyorlar..
Sigarayı rüzgarda kibritle yakmak kadar zordu seni anlamak !
Galiba çakmak lazımdı.
Dostlarım Diye Söylemiyorum, Hepsi Ticaretle İlgilenir. Sürekli Satarlar.
Az önce kızın biri ''aldığım nefesimsin'' diye mesaj attı daha şokunu yaşarken "pardon yanlış numara" diye mesaj geldi..
Çok üşüdüm diyen sevgiline hemen ceketini verme. "sorma benim de götüm dondu" de, konuyu kapat. Allah akıl vermiş, kalın giyinseydi.
Okulda 1 dakikalık İstiklal Marşı'na sitem eden gençler, face'de vatan kurtarıyor.
Çok kavga eden, çok bağıran kız gitmek istemiyordur. Bir şeyleri çözmek istiyordur. Gitmek isteyen kız susar, bavulunu toplar ve gider.
TL yükleyince Değerli Müşterimiz, TL bitince sayın abonemiz.. xD
Evde örümcek görmek sorun değil.
Asıl sorun örümceği aynı yerde göremeyince başlıyor xD
Aşk acısıymış. Seni hiç kola içerken güldürdülerde, burnundan asit geldi mi?
Bir not yazıp intihar etsem, notu okumadan çöp sanıp atarlar. Öyle de şanssızım..
Eskiden 1 lirayla markete girerdim ve 2 kola, 3 çikolata, bir paket cips ve tuzlu fıstıkla çıkardım. Peki şimdi? Şimdi her taraf kamera.. xD
Bir kız size aşkım diyorsa hemen tavan yapmayın. Onlar oyuncak ayıya bile aşkım diyorlar..
Ey ruh! Geldiysen bi sarıl lan çok yalnızım..
Giydikçe açılır diyen tezgahtar "uzadıkça şekil alır" diyen kuaför ve "zamanla unutursun" diyen arkadaş bunların hepsini bıçaklamak lazım.. xD
Nasıl mutlu olursunuz biliyor musunuz? Bilmiyorsunuz.
Ben de bilmiyorum. Zaten bilsem mutlu olurdum.. xD
Babam bana sinirlenip 'cezalısın odana çık' dedi. Bizim ev tek katlı, üzülmesin diye çatıya çıktım, kiremitten yazıyorum..

Provası yok hayatın. Ne yeniden yaşamak mümkün, ne de yaşadıklarını silebilmek. Önemli olan ilk defa değil, son defa sevebilmek..

Kadını Kafasıyla Çantası Bir Birine Benzer. Çünkü; İçinde Yok Yoktur.. xD

“Neyin var?” dediklerinde “Zaten anlamayacaksın uğraştırma beni.” demek istediğim insanlar var.

Camı sildiğinde "heyt be ayna gibi oldu", aynayı sildiğinde "yavrum benim be cam gibi oldu" diyen bir millet olarak her şeyin en iyisini hak ediyoruz. Saygılar.

İlkokulda nöbetçi öğrenci diye bir şey vardı. Bunlar işlerini çok ciddiye alırlardı. Sanırsın topkapı sarayını koruyor..

Okula giden Türk gençleri sabahları uyanırken milli eğitim bakanının sülalesinden tutun okulun arsasının sahibine kadar küfür eder.. xD
Dilek ağaçlarına dikkat edin. Ne bir meyvesi, ne bir yaprağı var. Lan ağacın kendine hayrı yok, sana nasıl bi güzellik yapsın..
Şanssızlığa katlanabiliriz, çünkü dışarıdan gelir ve tümüyle rastlantısaldır. Oysa yaşamda bizi asıl yaralayan, yaptığımız hatalara hayıflanmaktır.
(Oscar Wilde)
Yaşamımda edindiğim en büyük bilgi şudur; Kendi kendine yardım etmeyi bilmeyene, hiç kimse yardım etmez. (Pestalozzi)
Varlığım parmağına alyans olmuyorsa, yokluğum kulağına küpe olsun!
60 yaş üstüne otobüsler neden indirimli? Senin fazla zamanın kalmadı, gezebildiğin kadar gez mi denmek isteniyor. Vicdansızlıktır bu.
Hayat; Türkcell reklamlarındaki alt yazılar gibisin;
biz okuyup anlayana kadar geçip gidiyorsun,
sonra kazığı yiyen biz oluyoruz!
Bir kadına "işim var" deyip ne işiniz olduğunu söylemezseniz, tebrikler! Bir işiniz daha var..
Erkek "Şey" Diyorsa. Mutlaka Bir "Şey" Etmiştir.
Cümlenin Devamını Beklemeden Sert Bir "Şey"le Kafasına Vurabilirsiniz..
Eve senle dönüyosam, evden senle çıkıyorsam, ya anahtarmsın ya da telefonum. Her şeyi aşka bağlamayın lan.
Haribo gibisin, tatlı ama bi o kadar da ayı..
İlişki durumum: bu sevdalar boşuna ley bu sevdalar boşuna..

Otobüste oturmadan önce güneşin hangi tarafa geleceğini hesaplayıp, devamlı yanlış tarafa oturma sezonu açılmıştır..

Kızın biri yazmış duvarına; ''Uyurken yalnız değilim yorganım ve yastığım var'' diye. Lan sanki biz uyurken yanımıza tost makinesi alıyoruz.

Küpe takan kizlari hiç sevmiyorum... O ne öyle erkek gibi xD
Babam derdi ki; Midenizi başkasının ekmeğine. Sırtınızı başkasının elbisesine,
Ve cebinizi başkasının parasına alıştırmayın.

 
O değilde çarpışan arabaya binip, çarpışmamaya çalışan tek milletiz.
Çok sıkkın.. Bıkkın.. Gergin.. Üzgün.. Yorgun.. olsak da, hâlâ yaşıyoruz, çok şükür!
Alkolik tavırlar içindeyim, her yanı esip dağıtasım var. Devriye gezen polis arabasını durdurup kimlikler beyler diyesim var..

Tuvalet kağıdına kalp deseni koyan firmanın alnından öpüyorum. Aşkın ne olduğunu dümdüz anlatmışlar..

Eğer okulda aldığın simitin tamamını sen yiyebiliyorsan hiç arkadaşın yok demektir.

Japon bayrağını tasarlayan adamın üşengeçliği var üzerimde.

Çok romantik bi film izliyosunuzdur, ağlamaklı bir yer gelir, gözlerin dolar ve arkadaşın; - ağlıyon mu la?

Geniş omuz yerine, güvenilir omuz arasan daha çok mutlu olursun bak.


Haftasonumun özeti: cuma; oley, cumartesi; bugün ne yapsam?
 Pazar; bugün bari bi şeyler yapayım, pazartesi; keşke dün bişeyler yapsaydım.

Sinyal sesinden sonra kimseye mesaj bırakmayanlar olarak bi toplanalım.
3-4 ayda anca toparlanıyorum bir anda dağılıyorum. İnsan değilim bence, puzzle’ım..
Apple kurucusuna sormuşlar;
+ simgeniz neden ısırılmış elma?
o da demiş ki;
- elmada'mı yemiaaggghh.

Başkalarını mutlu etmekte limitimiz yokken, kendimize zerre kadar bulaştıramıyoruz.

Kasımda aşk neden başkadır? Götleri üşüdükçe ellerini ısıtacak eller arandığı için kasımda aşk başkadır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder