1 Ocak 2015 Perşembe

Özlem Sözleri

Gül Gül demiş bülbül güle Gül gülmedi gitti Bülbül güle,gül bülbüle yar olmadı gitti

Gelecekse beklenen beklemek güzeldir....Özleyecekse özlenen özlemek güzeldir....Sevecekse sevilen:İŞTE O HERŞEYE BEDELDİR......

Dünyada Güneşin doğmadığından Ateşin yakmadığından Suyun akmadığından Şüphe et ama... Benim Aşkımdan ASLA...BEBEĞİM.

ÖZLEMİN VAR ŞU GÖZYAŞLARIMIN SUSKUNLUGUNDA YÜREĞİMDE KAHREDİCİ BİR YANLIZLIK ELLERİMİ AÇMIŞ DUA EDİYORUM ALLAHA SANA OLAN TERTEMİZ DUYGULARIMIN SONSUZLUĞUNDA SENİ ÇOK ÖZLÜYORUM BİTANESİ

sen hiç ölümün gölgesinde ölümü yaşadın mı bir garibin elinden tutupta ölüme rest çektin mi sen cilalı parlak yerlerde gezerken ben parçalanmış vucudumla hapishane köşelerinde güneşin doğuşunu bekliyordum....

Bak Arkadaş Seviyorsan Şunları Bil... Uzaktır Gidemessin Yakındır İstediğini Yapamazssın Güzeldir Erişilmezdir Sevdalısındır Dürüstçe Anlamazdır Tek İstediğin Yalnız Kalmaktır Onu Bile Çok Görürler Seni Anlamazlar Sen Bence Ne Yap Biliyormusun Arkadaş Yeterki Sev Tek Taraflı Olsa Bile Ebedi Sev Sevki Güller Utansın Kuşlar Kıskansın Ama Onu sev...

Hatırlamak gönül dağındaki gül kadar güzel ise , unutulmak hüzün dağındaki diken kadar acıdır.

Şafak kaçta askerim ekmegim aşım helalim sen nöbette beklerken ben yolunu gözlerim hasretin zor memedim

Yarınlar umudumdu benim bugünlere düşmandım, yarınımdım sen benim bugünüm olamazdın ,yarınlar hic gelmedi,ben hep bu gunlerde kaldım

GÜNAYDIN KALBİMİN SAHİBİ GÜNAYDIN AŞKLARIN EN TATLISI SEVGİLERİN EN GÖRKEMLİSİ GÜNAYDIN SOĞUK KIŞ GECELERİMİN ATEŞİ SENİ ÇOK AMA ÇOK SEVİYORUM

Kader beyaz kağıta sütle yazılmış yazı, elindeyse sıyır beyazdan beyazı. Tanrımdan umuyorum ki seni kaderime yazmış olsun...

sana olan sevgim bedenimdeki kanlarin hepsi bedenimi terk edince ve sana olan sevgim ben ölünce bitecektir!!!

BU AKSAM YINE SENSIZLIK DUSTU ICIME,BU AKSAM GOZLERIN DOGDU YUREGIME,CEKILMEZ OLDU HASRETIN BEDENIME,AGLADIM ANILARA SESSIZCE BU AKSAM OLMEK ISTEDIM YINE HABERSIZCE...

ANSIZIN BIR DUYGU KORUKLENIRSE YUREGINDE AKLINA TAKILIRSA UZAKLAR, VE BIRDE KULAKLARIN CINLARSA AMANSIZ , BILKI! BIRYERLERDE OZLENMISSINDIR...

SESINE MEVSIMLERIN EGILDIGI,GOZLERINE BAHARIN AGLADIGI,AGLAR GIBI GULMENI,DOKUNUSLAR GULECEK GIBI DURAN YUZUNU OZLEDIM.

YUREGIM UMULMAYAN YARALARLA BASEDEMEZKEN BIR TATLI ASK GULUSU OZLEDI GOZLERIM VE SEN HANGI ALEMDE HANGI DUSLERDE ISEN GEL CUN KI GULUSUNU "COK OZLEDIM"

KAYBETME KORKUSU TAA ICIMDEYKEN, BEKLE DIYORSUN, DONECEGIM BIRGUN. BEDEN BEKLEMESINE BEKLIYOR AMA YUREK KAN AGLIYOR SENSIZ GECEN HERGUN...

HASRETIM RENGINE SIYAHMI DESEM AGARMAK BILMIYOR SONSUZ GECELER YA GULERDIM YA OLURDUM GORSEM OMRUMDEN UZANSA SENSIZ GECELER...

USANDIM YESERMEMIS UMUTSUZ BAHCEYI BEKLEMEKTEN,USANDIM,TARLA KUSUNUN SESINDEN USANDIM BU YUREKTEN KENDIMDEN USANDIM DURUP DURUP SENI OZLEMEKTEN:-((

MERHABA HUZUN ADASI..BEN DUYGU GEMISI...GECENIN KAT-RANLIGINDA YANASTIM LIMANINA...YUKUM MUTLULUK...KULAK VER BAK NE DIYOR GEMIDE KI SES:OZLEDIM SENI....BIRICIGIM...

Eğer beni hissetmek istersen bir gece yarısı odanın tüm pencerelerini aç ve içine derin bir nefes çek bilki içine çektiğin her nefeste beni tadacaksın.


Öyle senden çok uzaklarda değilim, görmesini bilen gözlerin bakışındayım, belki sana senden daha yakın bir yerde, çarpan kalbinin her atışındayım....


Baharımsın gülümsün, kanaryam bülbülümsün, senden ayrılamam ben sen benim kaderimsin..


Akşam güneşi aşıyor yine dertlerim başlıyor ufuktaki kızıl gurup yüreğimi ateşliyor.


Dogan her günün sabahında içimde gözlerini görebilme aşkı olmasa inan hiç bir seye deymezdi yaşamak


Günler ne kadar cok olsada gecmeye, özlem ne kadar zor olsada bitmeye ,günes ne kadar yakici olsada sönmeye MECBURDUR.


Ne seni unutturacak kadar zaman geçecek neden geçen zaman seni unuturmaya yeteek. BIrakıp gitsende unuturum sanma, zaman alışmayı öğretir unutmayı asla...


Özlem yakarsa yüreğini ve acı çekersen hasretten beni an! Çünkü ben içimde yüzbinlerce özlemimle her gün seni yaşıyorum, seni delicesine özlüyorum, sana doyamıyorum...


Karanlık akşamlarda ,mutsuz yarınlarda,yalnızken uzaklarda gülmeyi unutma! sevdiğin seninle olmasada sevmeyi unutma! sevmeyi unutmuş olsanda sevildiğini unutma.


Bilirim buz dağıdır özlem, eflatun sabahlarda. Bilirim kulaklarım çınladığında özleyenim vardır uzaklarda ve yine bilirim ki özleyenim ÖZLEDİĞİMDİR aslında...


Kar tanesi eriyip dudaklarına indiğinde ve o bir damlanın serinliğini biriyle paylaşmak istediğinde yüzünü rüzgara dön yeter. Ben o rüzgarda olacağım.


Hani dönecektin gittiğin yerden yoluna duvar mı taş mı ördüler, Kadere talihe bu sitem neden, Sen kıymet bildinde çok mu gördüler. Nerde Çılgınlığın nerde arzular, Böylemi Yaşanır Sende Sevdalar, Neylesin Denizler Neylesin Dağlar Sen Gelip Sordun da Yok mu Dediler..


Gül filizlendiği günden itibaren güneşe aşıktır güneş her ne kadar ayın görkemine kanıp gülünü unutsa da gül ayın görkemine kanıp güneşini unutmaz.


Göz yaşlarını görürsem, erir kanatlarım, uçamam rüyalarımda yanına, sonsuzluk senle başladı.O küçük dünyamda, unutma gittiginde yarım kaldım...


MERHABA HUZUN ADASI..BEN DUYGU GEMISI...GECENIN KAT-RANLIGINDA YANASTIM LIMANINA...YUKUM MUTLULUK...KULAK VER BAK NE DIYOR GEMIDE KI SES:OZLEDIM SENI....BIRICIGIM...


USANDIM YESERMEMIS UMUTSUZ BAHCEYI BEKLEMEKTEN,USANDIM,TARLA KUSUNUN SESINDEN USANDIM BU YUREKTEN KENDIMDEN USANDIM DURUP DURUP SENI OZLEMEKTEN:-((


GIZLI GIZLI AGLARDIM , GOZLERIMDEN SAKLI, AGLAR AGLAR YANARDIM , ATESIMDEN SAKLI,YANAR YANAR SEVERDIM , SEVDIGIMDEN SAKLI , SEVDIGIMDEN AYRI.


BU AKSAM AYIN DOGMASINI BEKLE YILDIZLARA UZAN TUTMAYA CALIS TUTAMADIM DIYE UZULME SAKIN IZLEMEKLE YETIN BENIM SENI OZLEMEKLE YETINDIGIM GIBI SENI COOK...


AN GELIR INSANLAR GULERKEN AGLARMIS.GOZ YASLARI SEL OLUP AKARMIS.GULMEK BIR MASKEYMIS,INSANLAR SEVDIGINDEN AYRILINCA BU MASKEYI TAKARMIS...


SOZLERIN AKLIMDA YADA AKLIMIN ARDINDA, HAYALIN KARSIMDA YADA SESIN KULAGIMDA, YA BEN CILDIRIYORUM, YADA COK OZLUYORUM, YA OZLEMEK, YADA OZLENEN COK OZEL BIRTANEM.


SENI SENSIZ, SENDEN UZAKTA YASAMAK NE ZORMUS...


DOSTU YOK GECELERIN GECELER COK UZUN, GECELER BIR OMUR OMUR DEDIGIN BIR TUTAM UMIT, UMIDI YOK YARINLARIN TIPKI SENIN YOKLUGUN GIBI VE BEN BIRAZ DAHA SANA HASRET...


AKACAK YAS KALMADI GOZUMDE. HASRETIN BIR CIG GIBI HER DAKIKA BUYUYOR GARIP GONLUMDE. ARTIK UNUTACAGIM DESEM DE AKLIM KALIR O TATLI HAYALIMDEKI GUZELLIGIN..


SEN VE SEVGIM, SURESIZ BIR AYRILIK. IZDIRAPLAR, ISKENCELER BU "SENSIZLIK". O GULEN YUZ, O GAMZELER, SIYAH GOZLER DAHA NELER. SARKIDA SEN, SIIRDE SEN, BESTEDE SEN, VELHASIL SEN SEN SEN!


GEL ARTIK GELDE BITSIN BU ACI.BIRAZDA GOZLERINLE SEV BENI, ELIN DOKUNSUN ELIME TENIN TENIME. BEN HAYAL DEGILIM GERCEGIM ETIMLE CANIMLA DE. GELDE BU CAN SENIN ARTIK DE. GELDE NEFES ALAYIM YASADIGIMI HISSEDEYIM BENDE.


HERSEY SAGIR ICIMDE NE SIIR NE MUSUKI. DUNYADAN BEZGINLIGIM DUNYALAR KADAR ESKI OYLESINE COZULMUS, OYLE DAGILMISIM KI BU NE BITMEZ AYRILIK BU NE OZLEM DIYORUM.


BILIYORUM BUGUN KULAKLARIN BIR BASKA CINLAYACAK, ANLAYACAKSIN SENI YINE NASIL ANDIGIMI, OZLEDIGIMI. ELLERIN TITREYECEK, GOZLERIN YOLLARDA KALACAK, SENDE HISSEDECEKSIN YUREGIMDE NELER HISSETTIGIMI!


HASRETLE DOLUYUM HAZANDA MEVSIMLER HICRANLAR BITMIYOR KULLENDI ALEVLER VUSLATIM NEREDE YUREGIM AHINLER ARADIGIM, YANDIGIM, KANDIGIM, SEVDIGIM SENSIN.


NEREDE KALDI O MUTLU GUNLER? NERELERE KAYBOLDI! O SEVINCLER, O GULUSLER. VARSA EGER SENDE BU SEVGI, VARSA EGER YUREGINDE O ALEV, YAKLAS YANIMA VER ELINI, HASRET BIRAKMA BENI.


GITME BIR ADIM OTEYE GULUM BIR ADIMDA GURBET OLUR, GITME BIR NEFES OTEYE GULUM HER NEFES HASRET OLUR.


Özlemek seni, yanlızca seni özlemek, uzayan gecelerde seni beklemek. Üşüyor ellerim, yüreğim üşüyor, gözyaşlarım düşüyor gecenin orta yerine. Zaman geçiyor, çığlık çığlığa yarıyor sessizliği hasret!


Bak yine soldu güneş, yine akşam oluyor. Ömrümün kadehine sensiz bir gün doluyor. Sen yoksun diye inan dertliyim kederliyim, gelmezsen kahrolurum, yıkılırım sevgilim. Tadın sinmiş suyuna, taşına toprağına, bu şehirde ne varsa sana benziyor!


USANDIM YEŞERMEMIŞ UMUTSUZ BAHÇEYI BEKLEMEKTEN, USANDIM, TARLA KUŞUNUN SESINDEN USANDIM BU YÜREKTEN KENDIMDEN USANDIM DURUP DURUP SENI ÖZLEMEKTEN:-((


SANA ANSIZIN VURULDUM, KAVGADA YEDIĞIM YUMRUK GIBI, HIÇ ACITMADIN, BITTIĞINDE KAVGA, AYNADA BAKTIĞIMDA KENDIME YÜREĞIMDE KAPANMAYACAK BIR YARA OLMUŞ VE SEN BITANEM UZAKTAN UZAĞA ŞEN GÜLÜŞLER ATARKEN BEN BIR YARAMA BIR SANA BAKIP SESSIZCE SENI ÖZLEYEREK ÖLÜMÜ BEKLIYORUM.


Kutup yıldızına bakınca sen gelirsin aklıma eşi, benzeri yoktur bu dünyada dokunmak isterım ulaşamam ona sende öylesin benim için eşşiz ve çok uzaksın bana.

Ilık bir rüzgar geçti nerden geldiğini bilmeden, nereye gidiyorsun dedim özlenen her yere dedi. Benimde aklıma sen geldin çünkü ; Özlediğim birtek sendin CANIM!!

Sen seni özleyenin özleminden habersiz özlenmektesin sen varya sen özlemlerin içinde en çok özlenensin.

Kavuşmak ölümse hasretin zulüm. Elbet kavuşuruz bekle gülüm. Yanlız sana aittir kanayan şu gönlüm. Ben yolumu seçtim ya sen ya ölüm...

Bir telefon bekliyorum " SEVGİLİM" diye başlayan " SENİ SEVİYORUM" diye biten. Bir telefen bekliyorum! Dün gelmesi gereken bugün hala gelmeyen


Düşünmek bazen yanında olmaktan daha fazla zevk verir insana. Hasret çekersin, özlem dutarsın, değer biçersin, çok özledim dersin duymasada...


Yüreğim umulmayan yaralarla baş edemezken gülüşünü özledi gözlerim ve sen hangi alemde, hangi düşlerdeysen çık gel artık. Çünkü seni çok özledim.


Aramızdaki mesafeler aşkımıza asla engel olamaz. Çünkü varlğım senin yokluğuna aşık.

Sevgiyi ne gözlerde ara nede sözlerde ara aşkı ne sarılmada ara nede öpmede ara sen sadece şu verdigim numarayı ara gerine karışma 0 5.. 123456

İleriye dönük hayal kurabiliyorsan, içinde bir umut var demektir...

AKSAMIN MATEM RENGINE BURUNDUGU SAATTE GOKYUZUNDEKI KANDILLER TEK,TEK YANMAYA BASLADIGINDA ICIMDE SESSIZ BIR CIGLIK...OZLEMEYI OZLEDIM.OZLEMEYE DEGER NE KALDIYSA...
YORGUNUM OZLEMEKTEN HAYALINI AGLARIM GOZLERIMDE YASLAR SELI BIR SENI UNUTMADIM YILLARDIR BIRDE BEN AGLARKEN GITTIGINI DAYANAMAM INAN DAYANAMAM BUNA UNUTAMAM BIR AN DOKUNAMAM SANA HARCANIRIM UGRUNA ALDIRMADAN ZAMANA DIYEMEM DILIM VARMAZ DIYEMEM ELVEDA...
BENDEN COK UZAKTA OLSANDA SANA SARILIP DOKUNAMASAMDA SANA SESIMI DUYURAMASAMDA KALBIMIZIN BIR OLDUGUNU VE SENINDE BENI BEN KADAR OZLEDIGINI BILIYORUM.
SEN HASRETIMSIN,KADERIMSIN,YASAYAMADIGIM GUNLERIM SEVGISINE DOYAMADIGIM AKSAM GOZLU YARIMSIN. SENI COK SEVIYORUM ASKERIM!!!
BU AKSAM YINE SENSIZLIK DUSTU ICIME,BU AKSAM GOZLERIN DOGDU YUREGIME,CEKILMEZ OLDU HASRETIN BEDENIME,AGLADIM ANILARA SESSIZCE BU AKSAM OLMEK ISTEDIM YINE HABERSIZCE...
SENI HER OZLEDIGIMDE KALBIME BI YILDIZ CIZIYORUM,ARTIK BENIMDE BIR GOKYUZUM VAR...
SESINE MEVSIMLERIN EGILDIGI,GOZLERINE BAHARIN AGLADIGI,AGLAR GIBI GULMENI,DOKUNUSLAR GULECEK GIBI DURAN YUZUNU OZLEDIM.
SANA ANSIZIN VURULDUM, KAVGADA YEDIGIM YUMRUK GIBI, HIC ACITMADIN, BITTIGINDE KAVGA, AYNADA BAKTIGIMDA KENDIME YUREGIMDE KAPANMAYACAK BIR YARA OLMUS VE SEN BITANEM UZAKTAN UZAGA SEN GULUSLER ATARKEN BEN BIR YARAMA BIR SANA BAKIP SESSIZCE SENI OZLEYEREK OLUMU BEKLIYORUM.
GEL DESEM SEVIYORUM SENI DON DESEM SENI NASIL OZLEDIM BIR BILSEN...
KAYBETME KORKUSU TAA ICIMDEYKEN, BEKLE DIYORSUN, DONECEGIM BIRGUN. BEDEN BEKLEMESINE BEKLIYOR AMA YUREK KAN AGLIYOR SENSIZ GECEN HERGUN...
HASRETIM RENGINE SIYAHMI DESEM AGARMAK BILMIYOR SONSUZ GECELER YA GULERDIM YA OLURDUM GORSEM OMRUMDEN UZANSA SENSIZ GECELER...
USANDIM YESERMEMIS UMUTSUZ BAHCEYI BEKLEMEKTEN,USANDIM,TARLA KUSUNUN SESINDEN USANDIM BU YUREKTEN KENDIMDEN USANDIM DURUP DURUP SENI OZLEMEKTEN:-((
MERHABA HUZUN ADASI..BEN DUYGU GEMISI...GECENIN KAT-RANLIGINDA YANASTIM LIMANINA...YUKUM MUTLULUK...KULAK VER BAK NE DIYOR GEMIDE KI SES:OZLEDIM SENI....BIRICIGIM...
NE GECELER BEKLER SABAHI NE TAZA OLUYU MEZAR NEDE SEYTAN BIR GUNAHI SENI BEKLEDIGIM KADAR...
ANSIZIN BIR DUYGU KORUKLENIRSE YUREGINDE AKLINA TAKILIRSA UZAKLAR, VE BIRDE KULAKLARIN CINLARSA AMANSIZ , BILKI! BIRYERLERDE OZLENMISSINDIR...
ZAMAN GECMEZDI INAN SANA KAVUSMANIN UMUDU OLMASAYDI,CAN DAYANMAZDI INAN EGER HASRET DOLU MEKTULAR OLMASAYDI,HER GECE DUA ETTIM TANRIYA DUYSUN DIYE,SANA VERDIGIM SOZU TUTMAYA OMRUM YETSIN DIYE,OLUM GELIP ALMADAN ONCE SANA DONMEK BOYNUMUN BORCU,BOSUNA CEKILMEDI BUNCA ACI,DAYAN NE OLUR BIRAZ DAHA DAYAN,BU YALNIZ GECEN AKSAMLARI SANA,UNUTTURMAK BOYNUMUN BORCU...
SACLARIMI KESIP RUZGÂRA ATACAGIM! TA KI HABER GOTURSUN BIR GUN SANA! ICIMDE BIR SEYTAN VAR, DIYOR KI: AKLINA NE GELIRSE YAPSANA...
GOZLERIM BAHARI GORMEZ OLDU TENIM GUNESI DUYMAZ OLDU ICIMDEKI TEK OZLEM SEVGIN GOZLERIMDEKI YAS DINMEZ OLDU...
SENINLE ELELE GEZMEK SANA SARILIP YILDIZLARI SEYRETMEK GOZGOZE AGLAYIP GULMEK YASAMAK ISTEDIGIM SON ANLAR OLDU...

1 yorum:

  1. YouTube | Videoslots | YouTube | Videodl.cc
    Watch videos from all the biggest videoslots on YouTube. Watch all of the best videoslots on YouTube youtube mp4 and experience the thrill of video slots.

    YanıtlaSil